Коляда ІгорБорчук СтепанKoliada IhorBorchuk Stepan2022-12-142022-12-142021Коляда І. Проектування змісту історичної освіти у Новій українській школі: ціннісний підхід [Текст] / I. Коляда, C. Борчук // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2021. – № 1(9). – С. 128–131https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12641Розкриваються основні особливості ціннісного підходу до вивчення історії у Новій українській школі. Суть такого підходу полягає у виробленні певної системи вивчення соціальних цінностей, механізму їх реалізації і взаємодії з іншими факторами історичного процесу з метою поглиблення розуміння і пояснення сенсу історії.The main features of the value approach to the study of history in the New Ukrainian school are revealed. The essence of this approach is to develop a system of studying social values, the mechanism of their implementation and interaction with other factors of the historical process in order to deepen the understanding and explanation of the meaning of history.ukісторична освітацінностіНова українська школаhistorical educationvaluesNew Ukrainian schoolПроектування змісту історичної освіти у Новій українській школі: ціннісний підхідDesigning the Content of Historical Education in the New Ukrainian School: a Value ApproachArticle