Кравченко Анатолій ІвановичKravchenko Anatolii IvanovychП'яткова Наталія ГеогіївнаPiatkova Nataliia Heohiivna2018-03-022018-03-022017-04-14П'яткова, Н. Г. Комплексний підхід до обстеження дітей із загальним недорозвиненням мовлення [Текст] / Н. Г. П'яткова, А. І. Кравченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С.123–127.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4176У сучасній логопедії застосовується комплексний підхід до визначення і усунення загального недорозвинення мовлення. Цей підхід заснований на наступних принципах: комплексне обстеження дітей із недорозвиненням мовлення, виділення дітей, виокремлених за віком, динамічне вивчення, якісний аналіз результатів дослідження дітей.В современной логопедии применяется комплексный подход к определению и устранению общего недоразвития речи. Этот подход основан на следующих принципах: комплексное обследование детей с недоразвитием речи, выделение детей, подходящих по возрасту, динамическое изучение, качественный анализ результатов обследования детей.Modern speech therapy involves an integrated approach to identify and correct general underdevelopment of speech. This approach is based on the principles of: an integrated study of children with speech disorders, ageappropriate children, dynamic learning, qualitative analysis of the results of the study of the child.ukдіти з порушеннями мовленнєвої діяльностіінтегроване вивченнядіти із загальним недорозвиненням мовленнядети с нарушениями речевой деятельностиинтегрированное изучениедети с общим недоразвитием речиmodern speech therapychildren with speech disordersintegrated studychildren with general speech deficiencyКомплексний підхід до обстеження дітей із загальним недорозвиненням мовленняComprehensive approach to the examination of children with general underdevelopment of speechArticle