Бабенко Олена МихайлівнаBabenko Olena Mykhailivna2020-10-082020-10-082020Бабенко, О. М. Завдання на розвиток критичного мислення на заняттях з методики навчання хімії [Текст] / О. М. Бабенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 60–61.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9321Розглянуто питання формування та розвитку критичного мислення в студентів – майбутніх учителів хімії. Наведено приклади деяких завдань, що можуть бути використані на заняттях курсу «Методика навчання хімії», що покликані навчити студентів ставити усвідомлені, осмислені питання, формулювати підкріплюючі аргументи до власної думки та позиції, приймати незалежні продумані рішення.The issues of formation and development of critical thinking in students who will be teachers of chemistry are considered. Examples of some of the assignments that can be used in the chemistry training course are given. These assignments are needed to teach students to raise informed, meaningful questions, formulate supportive arguments for their own opinions and positions, and make independent, thoughtful decisions.ukрозвиток критичного мисленняприйоми мисленняметодика навчання хіміїмайбутні вчителі хіміїdevelopment of critical thinkingtechniques of thinkingmethodology of teaching chemistryfuture teachers of chemistryЗавдання на розвиток критичного мислення на заняттях з методики навчання хіміїTasks for the Development of Critical Thinking in the Classes on Methodology of Teaching ChemistryArticle