Плисюк О. Р.Plysiuk O. R.2019-09-132019-09-132018Плисюк, О. Р. Диференційоване навчання математики учнів старшої школи в процесі зміни темпу засвоєння знань як один з методів забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії [Текст] / О. Р. Плисюк // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2018. – Вип. 2 (12). – С. 35–40.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7496У статті розкриваються методичні аспекти впровадження диференційованого навчання математики в старшій школі в процесі зміни темпу засвоєння знань як засобу для забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії. Визначення темпу засвоєння матеріалу створює основу для побудови відповідної технології навчання і цим самим розширює можливості в організації навчання учнів старшої школи з використанням внутрішньої диференціації у процесі навчання.The article reveals the methodological aspects of the introduction of differentiated mathematics teaching in high school in the process of changing the pace of learning as a mean to ensure an individual educational trajectory. Determining the learning pace provides the basis for constructing an appropriate learning technology and thereby expands the abilities of organization the education of high school students using internal differentiation in the teaching process.ukіндивідуальна освітня траєкторіяприродовідповідністьтемп засвоєння матеріалувнутрішня диференціаціяметодичні аспектиindividual educational trajectorythe pace of learninginternal differentiationmethodological aspectsДиференційоване навчання математики учнів старшої школи в процесі зміни темпу засвоєння знань як один з методів забезпечення індивідуальної освітньої траєкторіїDifferentiated Mathematics Teaching for High School Students in the Process of Changing the Pace of Learning as One of the Methods for Ensuring an Individual Educational TrajectoryArticle10.5281/zenodo.2643159