Приходько Ганна ВасилівнаPrykhodko Hanna Vasylivna2018-09-052018-09-052010Приходько, А. В. Соціально-педагогічна діяльність як складова освітнього процесу у вітчизняній педагогічній думці 20-30-х років XX століття [Текст] / А. В. Приходько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С.53–60.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5224У статті за результатами аналізу праць вітчизняних діячів освіти і науки з'ясовані особливості соціально-педагогічної діяльності у 20-30 роки XX століття. Визначено специфіку теоретичних й практичних виявів соціально-педагогічної діяльності в зазначений період.The article is devoted to the reflection of the Ukrainian pedagogical theory and the social-pedagogical activities in 20th-30thof the XX century. Much attention is given to social- pedagogical activities' theoretical and practical level in these years.ukпедагогічна діяльністьсоціально-педагогічна діяльністьсоціалізаціясоціальне вихованнясоціально-педагогічна теоріясоціально- педагогічна практикаpedagogical activitysocial-pedagogical activitysocializationsocial educationpedagogical theorypedagogical practiceСоціально-педагогічна діяльність як складова освітнього процесу у вітчизняній педагогічній думці 20-30-х років XX століттяThe Social-Pedagogical Activity as an Element of Ukrainian Educational System in Pedagogical Conception of the 20th-30th of XX CenturyArticle