Прищепа С. М.Pryshchepa S. M.2018-04-202018-04-202012Прищепа, С. М. Види особистісної активності учнів та їх структура [Текст] / С. М. Прищепа // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 189–195.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4589У статті розкрито походження поняття «активність», її головних ознак. Подано основні погляди дослідників на сутність особистісної активності. Проаналізовано підходи вчених до набутої чи уродженої характеристики особистісної активності. Виділено основні види активності та їїструктурні компоненти.The article reveals the origin of the concept «activity», its main lines. Gives basic outlooks of researchers in relation to essence of personal activity. Analyzes approaches of scientists as to purchased or innate description of personal activity. Distinguishes basic types of activity and its structural components.ukособистісна активністьактивність (фізична, інтелектуальна, соціальна, духовна)діяльністьмодель особистостісамовихованняpersonal activityactivity (physical, intellectual, social, spiritual)activitymodel of personalityself-educationВиди особистісної активності учнів та їх структураStructure and Basic Types of Personality Activity of PupilsArticle