Лянной Юрій ОлеговичLiannoi Yurii OlehovychЩербакова СвітланаShcherbakova Svitlana2023-10-042023-10-042023Щербакова С. Творча активність школярів з інтелектуальними порушеннями як педагогічна проблема [Текст] / С. Щербакова ; науковий керівник Ю. Лянной // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 281–285.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13892Стаття присвячена проблемі творчої активності школярів з інтелектуальними порушеннями. Розглянуто особливості формування творчої активності школярів порівняно зі школярами з нормо типовим розвитком. З’ясовано, що творчість є постійним супутником дитячого розвитку, результатом якої стає ініціативність і самостійність мислення, здатність до самовираження у акті творчої діяльності.The article is devoted to the problem of creative activity of schoolchildren with intellectual disabilities. The peculiarities of formation of creative activity of schoolchildren compared to schoolchildren with normal development are considered. It was found out that creativity is a constant companion of children’s development, the result of which is initiative and independent thinking, the ability to express oneself in act of creative activity. The author determines that the creative activity of children with intellectual disabilities is formed during subject-practical activities; emotional and subject communication; the game; artistic and productive work.ukдіти з інтелектуальними порушеннямитворча активністьтворчі здібностіchildren with intellectual disabilitiescreative activitycreative abilitiesТворча активність школярів з інтелектуальними порушеннями як педагогічна проблемаCreative Activity of Schoolchildren with Intellectual DisabilitiesArticle