Кравченко Зоя ІванівнаKravchenko Zoia Ivanivna2019-01-032019-01-032017Кравченко, З. І. Компетентнісно-орієнтовані задачі як засіб розвитку творчих здібностей [Текст] / З. І. Кравченко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 31–31.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6414У статті розглянуто різні типи компетентнісно-орієнтованих задач: предметні, міжпредметні, практичні. Запропоновано шляхи конструювання таких задач.The article considers the different types of competence oriented problems: disciplinary, interdisciplinary and practical ones. The ways of modeling the problems of the kind are suggested.ukтворчі здібностікомпетентнісно-орієнтовані задачіособистість учняcreative abilitiescompetence oriented problemspupil’s personalityКомпетентнісно-орієнтовані задачі як засіб розвитку творчих здібностейCompetence Oriented Problems as a Means of Developing Creative AbilitiesArticle