Салівон Л. О.Salivon L. O.2018-10-222018-10-222018Салівон, Л. О. Сенд-арт як нетрадиційний метод дії в логопедичній роботі з дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення [Текст] / Л. О. Салівон // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VII Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2018 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 116–119.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5601У статті розглядаються особливості застосування сенд-арту в дітей стар¬шого дошкільного віку із загальним недо-розвитком мовлення, та подані реко-мендації щодо застосування цього методу на логопедичних заняттях.This article tells about the using sand-art by preschool children with general underdevelopment of speech and gives recommendations of using sand-art of the speech therapy lesson.ukзагальний недорозвиток мовленняпісочна анімаціясенд-артдіти дошкільного віку із ЗНМкорекційно-логопедична роботаgeneral underdevelopment of speechchildren of preschool ageСенд-арт як нетрадиційний метод дії в логопедичній роботі з дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовленняSend-Art as an Unconventional Method of Action in Logopedic Work with Children of Senior Preschool Age with General Underdevelopment of SpeechArticle