Волошен О. Л.Voloshen O. L.2021-04-072021-04-072015Волошен, О. Л. Розвиток аналітичних здібностей старшокласників на уроках фізики за допомогою математичних моделей реальних ситуацій [Текст] / О. Л. Волошен // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 25–27.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10491Розглянуто фізичну теорії як систему математичних моделей і необхідність опанування учнями елементам методу моделювання.We consider physical theory as a system of mathematical models and the need for students mastering the elements of the simulation method.ukнаукове пізнанняматематичне моделюванняміжпредметні зв’язкифізичні задачіscientific knowledgemathematical modelinginterdisciplinary communicationphysical tasksРозвиток аналітичних здібностей старшокласників на уроках фізики за допомогою математичних моделей реальних ситуаційThe Development of Analytical Abilities of Senior Pupils at Lessons of Physics Using Mathematical Models of Real SituationsArticle