Гопкало Т. П.Hopkalo T. P.2019-11-192019-11-192009Гопкало, Т. П. Вокально-слуховий контроль як засіб формуваня вокально-хорових умінь учнів [Текст] / Т. П. Гопкало // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 121–127.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8000У статті розглянуто поняття “вокальний слух”; висвітлено показники вокально-слухового контролю як критерію сформованості вокально-хорових умінь учнів музичних шкіл; запропоновано види робіт з розвитку вокального слуху; обґрунтована роль слухового контролю під час формування вокально-хорових умінь.In the article such a notion as “a vocal ear” is examined, the points of vocal-hearing control is lightened up. And it’s used as a criterion of forming vocal-chorus abilities of the pupils of musical schools. Different kinds of work dealing with the development of a vocal ear were suggested. The role of hearing control was emphasized during formulating vocal-chorus abilities.ukвокальний слухвокально-слуховий контрольвокально-хорові уміннямузична школаслуховий контрольvocal hearingvocal-hearing controlvocal-chorus abilitiesmusical schoolshearing controlВокально-слуховий контроль як засіб формуваня вокально-хорових умінь учнівVocal-Auditory Monitoring as a Means of Formation Students’ Vocal-Choral SkillsArticle