Зубко В.Зубко В.2017-09-122017-09-122015Зубко, В. Узагальнення і систематизація при вивченні функціональної лінії в шкільному курсі математики [Текст] / В. Зубко // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик та ін. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – Вип. 1 (7). – С. 37–41.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2235У статті обґрунтовано необхідність використання узагальнення та систематизації знань учнів. Розглянуто місце функціональної змістової лінії в державній підсумковій атестації в 9 класі та зовнішньому незалежному оцінюванні в 11 класі.In the article the need for generalization and systematization of knowledge of students. The place and the topic "Functions and their graphs" in the state final examination in grade 9 and external assessment in grade 11.ukузагальненнясистематизаціяфункціяaggregationclassificationfunctionУзагальнення і систематизація при вивченні функціональної лінії в шкільному курсі математикиGeneralization and Systematization of the Study Functional Lines in the School Mathematics CourseArticle