Турчиняк Марія КлиментівнаДаньчишин Ангеліна АндріївнаTurchyniak Mariia KlymentivnaDanchyshyn Anhelina Andriivna2024-09-232024-09-232023Турчиняк, М. К. Важливість якості обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі [Текст] / М. К. Турчиняк, А. А. Даньчишин // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Суми, 18–19 травня 2023) / редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, В. В. Божкова та ін. ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2023. – С. 92–95.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15495Удосконалення управління якістю у ресторанах та готелях України суттєво впливає на сучасний стан ресторанного та готельного бізнесу. Окреслено основні проблеми та фактори, що впливають на якість послуг ресторанів та готелів. Важливим є не тільки дизайн та концепція закладу, але і кваліфікація працівників. Реалії сьогодення вимагають застосування інноваційних форм і методів обслуговування, добору професійного персоналу тощо.Improving quality management in restaurants and hotels of Ukraine has a significant impact on the current state of the restaurant and hotel business. The main problems and factors affecting the quality of restaurant and hotel services are outlined. Not only the design and concept of the establishment is important, but also the qualifications of the employees. Today's realities require the use of progressive forms and methods of service, the selection of professional personnel, etc.ukсервіспослугиякість обслуговуванняготельно-ресторанний бізнесservicequality of serviceserviceshotel and restaurant businessВажливість якості обслуговування в готельно-ресторанному бізнесіThe Importance of Service Quality in the Hotel and Restaurant BusinessArticle