Данко Юлія МиколаївнаDanko Yuliia MykolaivnaБудянський Дмитро ВасильовичBudianskyi Dmytro Vasylovych2021-07-082021-07-082021Данко, Ю. М. Формування риторичної культури майбутніх працівників закладів інклюзивної освіти [Текст] / Ю. М. Данко, Д. В. Будянський // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 28–35.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11046У статті розглянуто проблему формування риторичної культури майбутніх працівників закладів інклюзивної освіти в процесі навчання у вищій школі. Представлено сутність і структуру риторичної культури корекційного педагога. Запропоновано шляхи вдосконалення комунікативно-риторичної підготовки корекційних педагогів у закладах вищої освіти: практично-орієнтоване вивчення «Риторики» та «Основ акторської майстерності», використання в навчальному процесі інформаційних технологій, позанавчальна діяльність.The problem of formation of the future inclusive education institutions employees’ rhetorical culture in the process of higher education is considered in the article. The essence and structure of the correctional teacher’s rhetorical culture are presented. Ways to improve the communicative and rhetorical preparation of correctional teachers in higher education institutions are proposed. Among such ways are practice-oriented study of "Rhetoric" and "Fundamentals of acting", the use of information technologies in the educational process, extracurricular activities.ukінклюзивна освітакультура мовленняриторична культураораторпублічний виступinclusive educationspeech culturerhetorical culturespeakerpublic speechФормування риторичної культури майбутніх працівників закладів інклюзивної освітиFormation of Rhetoric Culture of Future Employees of Inclusive Education InstitutionsArticle