Атанасова М. П.Atanasova M. P.Гаврило Лідія МиколаївнаHavrylo Lidiia Mykolaivna2019-11-052019-11-052008Атанасова, М. П. Навчальний проект як стратегія інтеракції [Текст] / М. П. Атанасова, Л. М. Гаврило // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 218–225.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7916Стаття присвячена проблемі використання проектного методу, який збагачує навчальний процес і змінює традиційний підхід до навчання. Власний досвід викладання ділової німецької мови в Академії банківської справи довів доцільність його використання, він пропонує своєрідну інноваційну організацію навчально-виховного процесу, сприяє підвищенню ефективності та результативності освітніх послуг.This article focuses to the problem of usage the method of training projects, which enrich process of studying and change traditional approach to teaching. The experience of teaching Business German in the Banking Academy approves expediency of its using. It suggests original innovation in organization of teaching and educational process and promotes the increase of the effective educational services.ukпроектний методmethod of training projectsорганізація навчально-виховного процесуorganization of teaching and educational processНавчальний проект як стратегія інтеракціїClass Project as Strategic InteractionArticle