Бішоп ДжоBishop Joe2018-12-182018-12-182010Bishop, J. Promoting Student Thinking Through Active, Student-Centered Teaching [Текст] / J. Bishop // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 132–138.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6220У статті здійснено аналіз основних ознак демократичного способу життя. Автор стверджує, що розвиток мислення учнів в умовах активного особистісно орієнтованого навчання сприяє практичному набуттю учнями основних елементів демократи. У статті наведено приклад особистісно орієнтованого уроку, а також зроблено висновок про те, що саме демократична навчальна програма у демократичній школі робить вагомий внесокурозвиток мислення студентів.This article begins by analyzing the foundational elements of democratic life and argues that promoting student thinking through active, student-centered teaching is a critical component for providing students with guided practice with these foundational elements. The article provides an example of an active, student-centered lesson and concludes by arguing that a democratic curriculum within a democratic school also contributes to the development of student thinking.ukрозвиток мислення учнівактивне особистісно орієнтоване навчанняосновні елементи демократичного способу життянавички критичного мисленняpromoting student thinkingfoundational elements of democratic lifeactivestudent-centered teachingskills of critical thinkingPromoting Student Thinking Through Active, Student-Centered TeachingРозвиток мислення учнів в умовах активного особистісно орієнтованого навчанняArticle