Подоляка Тетяна ВолодимирівнаPodolіaka Tetiana Volodymyrivna2021-07-272021-07-272021Подоляка, Т. В. Гурткова робота у спеціальних закладах середньої освіти як чинник розвитку мотивації вивчення школярами природознавства [Текст] / Т. В. Подоляка // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 296–301.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11161У статті розкрито актуальність використання позаурочної діяльності в спеціальних закладах середньої освіти. Наголошено на ефективності гурткової роботи в розвитку пізнавальної активності та інтересу в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Висвітлено специфіку організації роботи гуртка природознавчого змісту в спеціальних навчальних закладах. Наведені умови ефективної роботи гуртків в умовах спеціальних шкіл. Підкреслено мотиваційний потенціал гурткової роботи в плані закріплення теоретичних знань та застосування предметних вмінь на практиці.The article reveals the relevance of the use of extracurricular activities in special institutions of secondary education. Emphasis is placed on the effectiveness of group work in the development of cognitive activity and interest in students with intellectual disabilities. The specifics of the organization of the work of the circle of natural science content in special educational institutions are highlighted. The conditions of effective work of circles in the conditions of special schools are resulted. The motivational potential of group work in terms of consolidation of theoretical knowledge and application of subject skills in practice is emphasized.ukгурткова роботамотиваціяучні з порушеннями інтелектуального розвиткуgroup workmotivationstudents with intellectual disabilitiesГурткова робота у спеціальних закладах середньої освіти як чинник розвитку мотивації вивчення школярами природознавстваGroup Work in Special Institutions of Secondary Education as a Factor in the Development of Motivation for Students to Study ScienceArticle