Кондратьєва Оксана МарківнаKondratieva Oksana Markivna2017-11-272017-11-272013Кондратьєва, О. М. Реалізація контекстного навчання вищої математики у формі семінару-дискусії [Текст] / О. М. Кондратьєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 248–257.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2929В статті розглядаються деякі способи здійснення контекстного підходу у навчанні вищої математики студентів технічних спеціальностей. Запропоновано характеристику семінарів контекстного типу таких, як семінар-дослідження, семінар колективного типу та семінар-дискусія. Наводиться приклад семінару-дискусії як однієї з форм контекстного навчання на тему «Ланцюгова лінія і парабола в архітектурі», який проводився автором для студентів спеціальності 6.060101 «Цивільне та промислове будівництво». Автор робить висновок про те, що впровадження принципів контекстного навчання у процес математичної підготовки студентів технічних спеціальностей позитивно мотивує їх навчально-пізнавальну діяльність.The article discusses certain ways to implement contextual approach in teaching higher mathematics to students of technical specialties. A description of the context type seminars such as seminar-research, collective type seminar and seminar discussion is given. An example of seminar discussions as a form of contextual learning on «catenary and parabola in architecture», which was conducted by the author for the students specialty 6.060101 «Civil and industrial construction» is given. The author concludes that the principles’ of contextual learning implementation in the process of mathematical training of students of technical specialties positively motivates their educational and cognitive activity.ukвища освітаметодика навчання вищої математикиконтекстне навчанняhigher educationteaching methods of higher mathematicscontext-sensitive educationРеалізація контекстного навчання вищої математики у формі семінару-дискусіїThe Realization of Context Studies of Higher Mathematics in a Form of a Seminar-DiscussionArticle