Старченко Сергій ОлександровичStarchenko Serhii Oleksandrovych2017-12-072017-12-072013Старченко С. О. Неперервна підготовка як складова фахової діяльності вчителя фізичної культури [Текст] / С. О. Старченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 286–293.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3068У статті аналізується система неперервної підготовки вчителя фізичної культури. В сучасних умовах інтенсивного збільшення обсягів наукової інформації її постійного оновлення, розширення та поглиблення, відбувається досить швидке застаріння одержаних фахівцем знань та знецінення набутої раніше освіти. Акцентується увага на підвищенні професійної компетентності вчителя через систему закладів післядипломної освіти. Визначено основні мотиви та причини навчання вчителів у системі підвищення кваліфікації та як вони змінюються в залежності від віку та тривалості роботи за фахом.The article deals with the analysis of continuous training of a physical culture teacher. In modern conditions of intensive increase of scientific information and its continuous updating, spreading and complication, there happen a really fast obsolence of acquired by a specialist knowledge and depreciation of earlier received education. Attention is paid to the improving of teachers’ competence through the system of post-graduate educational establishments. Basic motives and reasons of teachers’ training in the system of professional development are defined, in particular how they change depending on the age and time of occupational work.ukнеперервна підготовкаосвітавчитель фізичної культурипіслядипломна освітапідвищення кваліфікаціїcontinuous trainingeducationphysical training teachergraduate educationadvanced trainingНеперервна підготовка як складова фахової діяльності вчителя фізичної культуриContinuous Training as Integral Part of Professional Activity of a Teacher of Physical CultureArticle