Чуричканич Ірина ЕдуардівнаChurychkanych Iryna Eduardivna2018-01-292018-01-292012Чуричканич, І. Е. Когнітивно-графічні форми компонування навчальних елементів мозкової атаки в проблемно-модульній технології [Текст] / І. Е. Чуричканич // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 79–84.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3797У статті розкрито сутність концепту когнітивної візуалізації в межах проблемно-модульної технології. Розглянуто основні когнітивно-графічні форми конструювання навчальних елементів мозкової атаки, механізми функціонування цих форм на матеріалі англійської мови.The article is designed to reveal the essence of cognitive visualization concept in problem-modular technology. The basic cognitive graphics forms of grouping brainstorm elements alongside with the mechanisms of these forms functioning are discussed in the work.ukтехнологія проблемно-модульного навчаннякогнітивна графікабрейнстормінгкогнітивна візуалізаціяproblem-modular technologycognitive graphicsbrainstormingcognitive visualizationКогнітивно-графічні форми компонування навчальних елементів мозкової атаки в проблемно-модульній технологіїCognitive-Graphics Forms of Grouping Brainstorm Elements in Problem-Modular TechnologyArticle