Богославська Є. М.Bohoslavska Ye. M.2017-09-222017-09-222014Богославська, Є. М. Роль педагогічної практики у професійній підготовці майбутнього вчителя фізики [Текст] / Є. М. Богославська // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – Вип. 1 (6). – С. 99–103.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2374У статті Висвітлено проблему практичної підготовки майбутнього вчителя фізики. Проаналізовано роль педагогічної практики в навчально-виховному процесі підготовки студентів педагогічних спеціальностей як їхнє професійне випробування. Показано, що педагогічна практика є важливим чинником у формуванні самооцінки професійно важливих якостей, усвідомлення себе в ролі майбутнього педагога.This paper deals with the problem of practical training future teachers of physics. The role of teaching practice in the educational the preparation of future teachers as their professional specialties test. It is shown that teaching practice is an important factor in the formation of self-esteem professionally important qualities awareness of themselves as future teachers.ukпедагогічна практикапробні уроки та заняття в школіпрофесійна підготовкамайбутній педагогteaching practicetrial lessons and classes in schooltrainingfuture teacherРоль педагогічної практики у професійній підготовці майбутнього вчителя фізикиThe Role of Teaching Practice in the Training of the Future Teacher of PhysicsArticle