Шкарупа ГаннаShkarupa Hanna2019-04-082019-04-082017Шкарупа, Г. Сутність художньо-конструктивної компетентності майбутнього дизайнера в контексті запиту сучасного ринку праці [Текст] / Г. Шкарупа // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 98–100.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7113В статті розглянуто відмінність процесів професійного навчання і професійного становлення, а також проаналізовано природу художньо- конструктивних процесів в сучасних цифрових візуальних реаліях. Висвітлено значення художньо- конструктивної компетентності майбутнього дизайнера (на прикладі коледжу КНУТД).The article deals with the differences between the processes of vocational training and professional development. The author analyzes the nature of artistic and constructive processes in modern digital realities. The article emphasizes the importance of developing the artistic and constructive competence of the future designer (on an example of college KNUTD).ukкомпетентністьдизайн-освітахудожньо-конструктивна компетентністьпрофесійна освітапрофесійне становленняпроектування віртуальних реалійcompetenceartistic and constructive competencedesign educationprofessional educationdesign virtual realityСутність художньо-конструктивної компетентності майбутнього дизайнера в контексті запиту сучасного ринку праціArtistic and Constructive Competence of the Future Designer in the Context of the Request of the Modern Market of LaborArticle