Соколова І. В.Sokolova I. V.2018-06-062018-06-062011Соколова, I. В. Принципи відбору та класифікації понять у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти [Текст] / I. В. Соколова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 319–330.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4921У статті обґрунтовано принципи відбору понять у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти: історизму, системності, цілісності, автономості, діалогічності, самопізнання, креативності, фрактальності, тезарусного моделювання понять. Представлено авторську класифікацію понять дослідження неперервної професійної освіти.In the article the methodological principles of concepts selection and classification in life-long learning scientific researches are grounded: historical, system-based, integrity, autonomy-based, dialogically, self-knowledge, creativity, fractality, concepts thesaurus model. Author's classification of life-long learning scientific researches concepts is presented.ukпоняттяпедагогічна термінологіянеперервна професійна освітатезаурус наукового дослідженнятезарусне моделювання понятьconceptpedagogical terminologylife-long learningscientific research thesaurusconcepts thesaurus modelПринципи відбору та класифікації понять у наукових дослідженнях неперервної професійної освітиPrinciples of Concepts Selection and Classification in Life-Long Learning Scientific ResearchesArticle