Коновець Тетяна ІванівнаKonovets Tetiana Ivanivna2021-07-122021-07-122021Коновець, Т. І. Професійне становлення вчителів закладів загальної середньої освіти в системі інклюзивної освіти [Текст] / Т. І. Коновець // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 73–77.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11053Професійне становлення фахівця є одним із найважливіших пріоритетів нових соціально-економічних відносин сучасного суспільства. У статті здійснено аналіз сутності, специфіки й стану розробки проблеми теоретичної та практичної підготовки педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти у роботі з батьками дітей з особливими освітніми проблемами, сучасні підходи й особливості їх підготовки до професійної діяльності.The specialist’s profession formation is one of the most important priorities in the new social and economic modern society’s relations. The article analyses the essence, specific and condition of development the problem of theoretical and practical training general secondary education’s teachers in working with parents of children with special educational needs. Our attention is drawn to modern approaches and special features specialist’s preparation for the professional activity.ukпрофесійний саморозвитокпідготовка майбутнього вчителяумови інклюзивної освітифункції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освітиprofessional self-developmentfuture teacher’s preparationinclusive education’s conditionsfunctions of teacher’s professional activity in the inclusive education’s conditionsПрофесійне становлення вчителів закладів загальної середньої освіти в системі інклюзивної освітиProfessional Formation of Teachers General Secondary Education Institutions in the System of Inclusive EducationArticle