Радько Алла ВолодимирівнаПаламарчук Тетяна ВолодимирівнаRadko Alla VolodymyrivnaPalamarchuk Tetiana Volodymyrivna2024-07-092024-07-092024Радько А. В. Етапи реалізації моделі формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку [Текст] / А. В. Радько, Т. В. Паламарчук // Актуальні проблеми громадського здоров’я : збірник наукових праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта і здоров’я», 16–17 травня 2024 року / М. О. Лянной (голова), редкол.: І. О. Калиниченко, Г. О. Латіна, Г. Л. Заікіна ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Т. 1 (8). – С. 53–56.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15186Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку передбачає реалізацію моделі поетапно. Акцент робиться на формах і методах, за яких дошкільники виступають активними суб’єктами освітньої діяльності.The formation of health care competence in preschool children involves the implementation of the model in stages. Emphasis is placed on the forms and methods by which preschoolers act as active subjects of educational activity.ukздоров`язбережувальна компетентністьспосіб життядошкільникиhealth care competencelifestylepreschoolersЕтапи реалізації моделі формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного вікуStages of Implementation of the Model of Formation of Health Care Competence in Preschool ChildrenArticle