Тарасенко Б. M.Tarasenko B. M.2018-01-292018-01-292012Тарасенко, Б. M. Зміст математики в умовах профільного навчання в загальному та технологічному ліцеях Франції [Текст] / Б. M. Тарасенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 157–165.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3799У статті розглядаються проблеми змісту математичних дисциплін загальної та технологічної освіти французького ліцею, аналізується специфіка серій, як диференціація навчального матеріалу. Висвітлюються особливості програм з математики для 2-го та 1-го класу та можливості розкладу навчальних занять в індивідуалізації навчання.In this article the problems of mathematical content are considered in general and technological education of a French Lyceum, also, specifics of series are analyzed as differentiation of studying materials. Particularities of programs in mathematics for the 2nd and the first form, possibilities of schedule in individualization of instruction are elucidated.ukпрофільпрофільне навчаннядиференціація навчанняваріативний змістматематична освітасеріямодульвибірtypetype teachingdifferciation of teachingcontent of variationsmathematical educationseriesmodulechoiceЗміст математики в умовах профільного навчання в загальному та технологічному ліцеях ФранціїThe Profiling Education and its Content of Mathematics in the General and Technological Lyceums of FranceArticle