Снагощенко Валентина ВолодимирівнаSnahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaПономаренко Р. М.Ponomarenko R. M.2018-10-082018-10-082018Снагощенко, В. В. Державна політика щодо удосконалення шкільних підручників історії в другій половині 50-х років ХХ століття [Текст] / В. В. Снагощенко, Р. М. Пономаренко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: М. Б. Євтух, В. С. Бугрій, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : СумДПУ [ім. А. С. Макаренка], 2018. – № 1 (6). – С. 44–48.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5441У статті йдеться про державну політику щодо подальшого удосконалення шкільних підручників та навчальних програм з історії в другій половині 50-х років ХХ століття, розглядаються переваги і недоліки навчальних книг з історії та розкриваються основні тенденції, що сприяли підвищенню якості нового типу навчальних посібників у зазначений період.The article deals with the state policy on the further improvement of school textbooks and curricula on history in the second half of the 1950’s, examines the advantages and disadvantages of educational books on history and reveals the main tendencies that have contributed to the improvement of the quality of the new type of teaching aids during the specified period.ukдержавна політика в системі освітишкільний підручник з історіїшкільні програминавчальна книга з історіїstate policy in the system of educationschool textbook on historyschool curriculumeducational book on historyДержавна політика щодо удосконалення шкільних підручників історії в другій половині 50-х років ХХ століттяState Policy on the Improvement of School Textbooks on History in the Second Half of the 50's of the Twentieth CenturyArticle