Горіна Ж. Д.Horina Zh. D.2019-11-272019-11-272009Горіна, Ж. Д. Аксіологічні аспекти міжкультурно-комунікативної компетентності [Текст] / Ж. Д. Горіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 174–185.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8105У статті досліджується формування міжкультурно-комунікативної компетентності студентів філологічного фаху. Обґрунтовано потребу врахування такої важливої складової як аксіологізація змісту освіти.In article the attention is focused to the formation of the intercultural and communicative competence of the students-philologists. The necessity of taking into account such as important element as axiological approach.ukміжкультурно-комунікативна компетентністьаксіологічний підхідстуденти філологічного фахуintercultural and communicative competencestudents-philologistsaxiological approachАксіологічні аспекти міжкультурно-комунікативної компетентностіAxiological Aspects of Intercultural and Communicative CompetenceArticle