Уварова Антоніна МиколаївнаUvarova Antonina Mykolaivna2018-04-262018-04-262012Уварова, А. M. Творча самореалізація майбутнього вчителя в процесі оволодіння майстерністю педагогічної розповіді [Текст] / А. M. Уварова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 138–145.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4665У статті розглядається сутність поняття «самореалізація», «творча самореалізація», зосереджена увага на основних аспектах самозростання пізнавально-творчих якостей студентів у процесі оволодіння ними професійною розповіддю. Зазначається важливість використання евристичного навчання у самореалізації творчого потенціалу майбутнього вчителя.In the article it is considered the essence of notions «self realization», «creative self realization». Concentrated attention on the main aspects of self development of cognitive- creative qualities og students in the process of capture by them by a professional story, that in turn is the index of self-realization of capabilities and abilities.ukсамореалізаціямайстерністьпрофесійна підготовкапедагогічна розповідьінноваційні технологіїсамостійна роботаевристичне навчаннятворчий потенціалособистістьself realizationcreative self-realizationmasteryprofessional preparationpedagogical storyinnovative technologiesindependent workheuristic educatingcreative potentialpersonalityТворча самореалізація майбутнього вчителя в процесі оволодіння майстерністю педагогічної розповідіCreative Self-Realization of Future Teacher in the Process of Capture by Mastery of Pedagogical StoryArticle