Нагорна Л. І.Nahorna L. I.2019-01-032019-01-032017Нагорна, Л. І. Система прикладних задач як засіб формування навичок математичного моделювання [Текст] / Л. І. Нагорна // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 42–43.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6421Розглядається система роботи вчителя щодо застосування прикладних задач для формування навичок математичного моделювання.Concerning the work of the teacher of applied tasks according the formation skills of mathematical modeling.ukматематичне моделюванняприкладні задачіmathematical modelingapplied tasksСистема прикладних задач як засіб формування навичок математичного моделюванняSystem of Applied Tasks as way of Formation Skills of Mathematical ModelingArticle