Мехеда А. М.Mekheda A. M.2018-12-272018-12-272010Мехеда, А. М. Специфіка розвитку природоохоронного руху учнівської молоді в школах УРСР у післявоєнний період [Текст] / А. М. Мехеда // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 38–48.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6333У статті розглянуто передумови становлення та специфіку розвитку природоохоронного руху учнівської молоді у післявоєнний період. Провідними напрямами діяльності учнівської молоді в рамках юннатівського руху визначено: відбудову шкільних та колгоспних приміщень, наукових та дослідних лабораторій, насадження лісосмуг, закладання лісів та садів на колгоспних територіях та шкільних науково-дослідних ділянках, вирощування сільськогосподарських культур, дослідження, спрямовані на збільшення врожайності та тваринництво.The article describes the preconditions of the formation and specificity of the environmental movement pupil's in the post-war period. The main activities of the pupils in the young naturalists movement were: the rehabilitation of school and collective farm buildings, academic and research laboratories, planting of forest belts, the plant of forests and orchards in the collective farm and school plot, crop production, studies aimed at increasing yields and livestock.ukприродоохоронний рух учнівської молодіприродоохоронна діяльністьохорона природиpupil's movement in defense of natureactivities in the sphere of defense of naturedefense of natureСпецифіка розвитку природоохоронного руху учнівської молоді в школах УРСР у післявоєнний періодThe Specifics of the Environmental Movement of the Pupils URSR in the Postwar PeriodArticle