Піхтар О. А.Pikhtar O. A.2019-10-172019-10-172008Піхтар, О. А. Особистісна орієнтація процесу фахової підготовки як необхідний чинник активізації музичного мислення майбутніх музикантів-виконавців [Текст] / О. А. Піхтар // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 70–77.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7718У статті розглядається особистісна орієнтація процесу фахової підготовки музикантів-виконавців у системі вищої мистецької освіти як важливий чинник активізації та розвитку їхнього музичного мислення. Проектування навчального процесу з урахуванням закономірностей розвитку та саморозвитку особистості створює сприятливі умови для самореалізації творчого потенціалу студентів.The person-orientated process of the musicians-performers’ special training in the system of the higher artistic education as the most important factor of activization and development of their musical training is considered in the article. Bearing in mind the tendencies of the development and self-development of the personality while organizing his/her tuition process creates favorable conditions for better realization of the creative potential of the students.ukособистісна орієнтаціяфахова підготовка музикантів-виконавцівактивізаціямузичне мисленняperson-orientated processmusicians’ special trainingactivizationmusical thinkingОсобистісна орієнтація процесу фахової підготовки як необхідний чинник активізації музичного мислення майбутніх музикантів-виконавцівThe Person-Orientated Process of Career Education as Necessary Factor of Activation Musical Thinking of Future MusiciansArticle