Легзіна І. П.Lehzina I. P.2019-11-272019-11-272009Легзіна, І. П. Теоретичні передумови організації тестового контролю вмінь англійського писемного мовлення за комунікативного підходу до навчання [Текст] / І. П. Легзіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 305–313.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8124У статті розглянуто питання щодо удосконалення організації тестового контролю вмінь англійського писемного мовлення студентів мовних вищих навчальних закладів; обґрунтовано необхідність і доцільність організації комунікативного тестування вмінь писемного мовлення; визначено об’єкти тестового контролю, показники рівня сформованості вмінь писемного мовлення; проаналізовано причини появи можливих ускладнень у процесі організації та проведення комунікативного тестування вмінь писемного мовлення; запропоновано можливе співвідношення між тестовими і нетестовими формами контролю в навчальному процесі.The article concerns the communicative testing of university student’s progress in English writing. The necessity of communicative approach application to testing writing is proved. The components of testing writing and the descriptors of writing skills are specified. The difficulties of communicative testing organization are studied. The possible balance between the forms of control in evaluation of English writing is suggested.ukтестовий контроль вміньанглійське писемне мовленнякомунікативне тестуванняcommunicative testingtesting writing skillsEnglish writingТеоретичні передумови організації тестового контролю вмінь англійського писемного мовлення за комунікативного підходу до навчанняTheoretical Prerequisites for the Organization of Test Control of English Writing Skills in a Communicative Approach to LearningArticle