Магда В. І.Mahda V. I.Куленко О. А.Kulenko O. A.2018-08-302018-08-302011Магда, В. І. Шкільний хімічний експеримент як один із пріоритетних методів навчання хімії у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітньої школи [Текст] / В. І. Магда, О. А. Куленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 147–156.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5171У статті розкрито сутність понять: зміст, мета, завдання, функції шкільного хімічного експерименту у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітньої школи. Розглянуто види навчального хімічного експерименту як невід'ємної частини словесно-наочно-практичних методів навчання хімії.The article reveals the essence of concepts: content, purpose, tasks, functions, school chemistry experiment in class chemical and biological school. Kinds of school chemistry experiment as an integral part of the oral and visual teaching methods and practical chemistry.ukпрофільне навчанняшкільний хімічний експериментдемонстраційний хімічний експериментлабораторні роботипрактичні заняттяекспериментальні задачі з хіміїprofile educationschool chemistry experiment chemistry experiment demonstrationlaboratory workworkshopsexperimental problems in chemistryШкільний хімічний експеримент як один із пріоритетних методів навчання хімії у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітньої школиThe School Chemistry Experiment as One of the Main Methods of Teaching Chemistry Classes in Chemical-Biological SchoolArticle