Колишкін Олександр ВолодимировичKolyshkin Oleksandr VolodymyrovychКолишкіна Алла ПетрівнаKolyshkina Alla Petrivna2018-02-232018-02-232018Колишкіна, А. П. Особливості розвитку пізнавально-творчих здібностей в учнів початкових класів [Текст] / А. П. Колишкіна, О. В. Колишкін // Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній освіті, (Суми, 22–23 лютого 2018 р.) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2018. – С. 227–231.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4102У роботі здійснено аналіз особливостей розвитку пізнавально-творчих здібностей в учнів початкових класів та розкрито їх значення для становлення дитини. наголошується, що творчість для молодшого школяра передбачає наявність у нього мотивів, знань і умінь, завдяки яким створюється продукт, що відрізняється новизною, оригінальністю, унікальністю. Організовуючи розвиток творчих здібностей учнів, слід виходити з того, що здібності особистості виявляються і формуються в діяльності.The article analyzes peculiarities of the development of cognitive-creative abilities in primary school students and reveals their significance for the formation of a child. it is noted that creativity for a younger student implies the presence of his motives, knowledge and abilities, through which creates a product that is different in its novelty, originality, uniqueness. Organizing the development of creative abilities of students, one should proceed from the fact that the personality abilities are manifested and formed in the activity.ukпізнавально-творчі здібностіcognitive and creative abilitiesрозвитокdevelopmentучні початкових класівelementary school pupilsОсобливості розвитку пізнавально-творчих здібностей в учнів початкових класівFeatures of the Development of Cognitive-Creative Abilities in Primary School StudentsConferencePapers