Швець Ольга ГригорівнаГалинська Р. С.Halynska R. S.Shvets Olha Hryhorivna2018-12-282018-12-282010Швець, О. Г. Формування хіміко-екологічних понять під час вивчення загальної хімії студентами аграрних спеціальностей [Текст] / О. Г. Швець, Р. С. Галинська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 343–351.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6373У статті визначено зв'язок хіміко-екологічних понять із програмним матеріалом курсу загальної хімії, наведено приклади використання індуктивного, дедуктивного, традуктивного та редуктивного підходів до їх формування. Простежено генезис хіміко-екологічних понять під час вивчення окремих тем фахових дисциплін студентами спеціальностей: «Агрономія», «Ветеринарна медицина», «Харчові технології та інженерія».The article deals with the link between chemico-ecological notions and the curricular material of general chemistry course, it considers the examples of using inductive, deductive, traductive and reductive approaches for their formation. The genesis of chemico-ecological notions in studying of some definite topics of professional courses in «Agronomics», «Veterinary Medicine» and «Food Technologies and Engineering» is traced.ukecological educationteaching chemistrygeneral chemistrychemical-ecological notionsagrarian specialitiesprofessional coursesекологічна освітанавчання хіміїзагальна хіміяхіміко-екологічні поняттяаграрні спеціальностіфахові дисципліниФормування хіміко-екологічних понять під час вивчення загальної хімії студентами аграрних спеціальностейFormation of chemico-ecological notions in studind of general chemistry by students of agrarian specialitiesArticle