Проскуркіна Я. І.Proskurkina Ya. I.2018-02-072018-02-072012Проскуркіна, Я. І. Комунікативно-когнітивний аспект професійно-орієнтованого мовного навчання іноземних студентів медичного профілю [Текст] / Я. І. Проскуркіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 327–334.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3923У статті розкрито сутність комунікативно-когнітивного підходу до професійно орієнтованого мовного навчання іноземних абітурієнтів на підготовчому факультеті. Визначено особливості складових цього підходу, наведено приклади використання у практиці навчання студентів-іноземців медичного профілю.The article reveals the essense of Cognitive Academic Language Learning Approach to vocational-oriented language training of foreign entrants at the preparatory department. The profiles of its components are featured. The examples of using this approach in the practice of teaching foreign entrants of the medical profile are given.ukпрофесійно-орієнтовне мовне навчаннякомунікативно-когнітивний підхідіноземні абітурієнтиvocational oriented trainingCognitive Academic Language Learning Approachforeign entrantsКомунікативно-когнітивний аспект професійно-орієнтованого мовного навчання іноземних студентів медичного профілюCognitive Academic Language Learning Approach to Vocational- Oriented Language Training of Foreign Entrants of Medical ProfileArticle