Гиленко ЮліяHylenko Yuliia2024-07-112024-07-112024Гиленко Ю. Організаційно–педагогічні засади командної роботи в умовах інклюзії [Текст] / Ю. Гиленко // Освіта в Україні: євроінтеграційний вектор : колективна монографія / за заг. ред. Оксани Боряк ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – С. 168–181.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15202В дослідженні проаналізовано організаційно-педагогічні засади командної роботи в умовах інклюзії. Обґрунтовано процес створення інклюзивного середовища в закладах загальної середньої освіти. Визначено ключові аспекти інклюзивної освіти в Україні. Висвітлено основні принципи, необхідні для впровадження командної роботи в інклюзивну практику освітніх закладів в Україні. Охарактеризовано використання інноваційних технологій в організаційно-педагогічному процесі. Розроблено методичні рекомендації учасникам командної роботи в умовах інклюзії.The study analyzed the organizational and pedagogical principles of teamwork in conditions of inclusion. The process of creating an inclusive environment in general secondary education institutions is substantiated. The key aspects of inclusive education in Ukraine are identified. The main principles necessary for the implementation of teamwork in the inclusive practice of educational institutions in Ukraine are highlighted. The use of innovative technologies in the organizational and pedagogical process is characterized. Methodological recommendations have been developed for the participants of teamwork in conditions of inclusion.ukінклюзіяінклюзивна освітакомандна роботаорганізаційно–педагогічні засадиinclusioninclusive educationteamworkorganizational and pedagogical principlesОрганізаційно–педагогічні засади командної роботи в умовах інклюзіїOrganizational and Pedagogical Principles of Teamwork in Conditions of InclusionBook chapter