Панченко СвітланаPanchenko Svitlana2019-04-042019-04-042017Панченко С. Соціально-психологічна компетентність педагога – потреба Нової української школи [Текст] / С. Панченко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 59–61.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7093Узагальнені теоретичні положення щодо сутності поняття «соціально- психологічна компетентність», його структурних компонентів та умов комплексного формування. Наведені докази на користь припущення стосовно соціально-психологічної компетентності педагога як нагальної потреби нової української школи.Theoretical principles of the essence of the "socio-psychological competence " concept have been totally generalized. The same happened to it’s structural components and complex formation’s conditions. Supposition about the socio-psychological competence of the teacher as a need of the new Ukrainian school has been proven.ukсоціально-психологічна компетентністьпрофесійна компетентністьгнучкі навичкисоціальні навичкиособистісні якостіsocio-psychological competenceprofessional competencesoft skillssocial skillspersonal qualitiesСоціально-психологічна компетентність педагога – потреба Нової української школиSocio-Psychological Competence of the Teacher is a Need of the New Ukrainian SchoolArticle