Кривонос Ольга БорисівнаKryvonos Olha Borysivna2018-12-172018-12-172010Кривонос, О. Б. Рівнева диференціація – один із провідних принципів організації навчання [Текст] / О. Б. Кривонос // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 38–46.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6211У статті розглядаються провідні аспекти сучасного процесу розвитку диференціації освіти, переваги і недоліки рівневої диференціації навчання як одного із провідних принципів організації навчально-виховного процесу. Подані результати дослідження ефективності впровадження зовнішньої і внутрішньої рівневої диференціації навчання студентів і школярів.The article reviews key aspects of modern development education differentiation, advantages and disadvantages level differentiation as one of the leading principles of the educational process. The results of investigating external and internal level differentiation of the instruct of students and schoolboys represented.ukдиференційоване навчаннязовнішня диференціаціявнутрішня диференціаціярівнева диференціаціяпереваги рівневої диференціаціїнедоліки рівневої диференціаціїdifferentiation instructioninternal differentiationexternal differentiationlevel differentiationadvantage of level differentiationdeficiencies in the level differentiationРівнева диференціація – один із провідних принципів організації навчанняLevel Differentiation – One of the Leading Principles of LearningArticle