Андрєєва Олена ВалеріївнаAndrieieva Olena Valeriivna2021-07-232021-07-232021Андрєєва, О. В. До питання формування естетичної компетентності в учнів з особливими освітніми потребами [Текст] / О. В. Андрєєва // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 98–103.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11125У статті проаналізовано теоретичні основи формування естетичної компетентності в учнів з особливими освітніми потребами. На основі опрацювання психолого-педагогічної літератури здійснено огляд понять «компетенція» і «компетентність». Визначено вагому роль розвитку естетичної компетентності як складової структури компетентнісного розвитку дитини. Окреслено специфіку формування, види та змістові складові естетичної компетентності учнів з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на естетичних заняттях, як засобу формування естетичної компетентності в учнів зазначеної категорії.The article analyzes the theoretical foundations of the formation of aesthetic competence in students with special educational needs. Based on the study of psychological and pedagogical literature, a review of the concepts of «competence» and «competence». The important role of the development of aesthetic competence as a component of the structure of the child’s competence development is determined. The specifics of formation, types and semantic components of aesthetic competence of students with special educational needs are outlined. Emphasis is placed on aesthetic classes as a means of forming aesthetic competence in students of this category.ukформуванняестетична компетентністьучні з особливими освітніми потребамирозвитокformationaesthetic competencestudents with special educational needsdevelopmentДо питання формування естетичної компетентності в учнів з особливими освітніми потребамиOn the Issue of Formation of Aesthetic Competence in Students with Special Educational NeedsArticle