Кісліцина (Говорун) Марина ВікторівнаKislitsyna (Hovorun) Maryna Viktorivna2018-09-112018-09-112011Говорун, М. В. Диференціація понять „професійне вигорання” та „професійна деформація” в діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів [Текст] / М. В. Говорун // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія : збірник наукових праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – №19. – С. 226–229.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5286У статті проведено теоретичний аналіз основних психологічних характеристик професійного вигорання та професійної деформації особистості педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів, а також диференціація зазначених феноменів.In the article is conducted the theoretical analysis of basic psychological descriptions of the professional burnout and professional deformation of teachers who work at educational establishments for children with mental retardation, and also differentiation of the indicated phenomena.В статье проведён теоретический анализ основных психологических характеристик профессионального выгорания и профессиональной деформации личности педагогических работников общеобразовательных учебных заведений для умственно отсталых учеников, а также дифференциация указанных феноменов.ukпрофесійне вигоранняпрофесійна деформаціяпрофесійна деформація особистостіprofessional burnoutprofessional deformationprofessional deformation of personalityпрофессиональное выгораниепрофессиональная деформацияпрофессиональная деформация личностиДиференціація понять „професійне вигорання” та „професійна деформація” в діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнівDifferentiation of the concepts of "professional burnout" and "professional deformation" in the activities of teachers of special comprehensive school for students with intellectual disabilitiesArticle