Карпенко Євген ВіталійовичKarpenko Yevhen Vitaliiovych2025-04-072025-04-072025Вивчення хорових партій в умовах дистанційного навчання [Текст] : методичні рекомендації для викладачів і здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня Спеціальність: В5 Музичне мистецтво, А4 Середня освіта. Музичне мистецтво / Є. В. Карпенко. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2025. – 40 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16789Дистанційна форма навчання накладає відбиток на весь цикл дисциплін, які передбачені навчальними планами інституту культури і мистецтв. Колективні форми музикування зазнають серйозних втрат, бо як така навчальна колективна мистецька діяльність тимчасово припиняється. Частину вимог робочої програми таким чином виконати неможливо. Проте учасники навчального хору зміцнюють теоретичну базу, вивчають хорові партії, намагаються записати хорове багатоголосся за допомогою технічних засобів. Показали свою ефективність он лайн репетиції під орудою здобувачів освіти старших курсів. Впровадження нових педагогічних підходів здатне мінімізувати втрати навчальних хорових колективів в період дистанційного навчання.The distance learning form leaves an imprint on the entire cycle of disciplines that are provided for by the curricula of the Institute of Culture and Arts. Collective forms of music making suffer serious losses, because as such, collective artistic activity is temporarily suspended. It is impossible to fulfill part of the requirements of the work program in this way. However, the participants of the training choir strengthen the theoretical base, study choral parts, try to record choral polyphony using technical means. Online rehearsals led by senior students have shown their effectiveness. The introduction of new pedagogical approaches can minimize the losses of educational choirs during the period of distance learning.ukВивчення хорових партій в умовах дистанційного навчанняStudying Choral Parts in Distance LearningGuidelines