Снагощенко Валентина ВолодимирівнаSnahoshchenko Valentyna Volodymyrivna2018-12-212018-12-212010Снагощенко, В. В. Структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутнього вчителя історіїзасобами музейної педагогіки [Текст] / В. В. Снагощенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 332–343.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6280У статті теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель професійної підготовки майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогіки та намічено шляхи її практичної реалізації. Використання системного, особистісно- орієнтованого та музейно-педагогічного підходів у професійній підготовці майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогіки дозволяють розглядати спроектовану модель як цілісну систему.Structural-functional model of professional History teacher-to-be training by implementing museum pedagogy has been proved in the article and the ways of its practical realization have been outlined. Implementation of systemic, student-oriented and museum- pedagogical approaches into training of History teachers-to-be by means of museum pedagogy, allows us to consider the designed model to be an integral system.ukструктурно-функціональна модельпрофесійна підготовка майбутнього вчителя історіїмузейна педагогіказасоби музейної педагогікиstructural-functional modelHistory teacher-to-be trainingmuseum educationmeans of museum pedagogyСтруктурно-функціональна модель професійної підготовки майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогікиStructural-Functional Model of Professional History Teacher-to-be Training by Implementing Museum PedagogyArticle