Бондаренко Юлія АнатоліївнаBondarenko Yuliia AnatoliivnaГузь Інна БорисівнаHuz Inna Borysivna2023-10-062023-10-062023Гузь І. Художньо-продуктивна діяльність як засіб підтримки дошкільників з порушеннями зору під час війни [Текст] / І. Гузь ; науковий керівник Ю. Бондаренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 50–58.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13895У статті висвітлено питання залучення дошкільників зі зниженим зором до художньо-продуктивної діяльності, як одного із засобу підтримки під час війни. Проведено науковий аналіз ступеня дослідження художньо-продуктивної діяльності фахівцями. Указано, що дана діяльність виступає потужним інструментом подолання кризових ситуацій у дітей з порушеннями зору. Конкретизовано, що колосальний вплив на особистість дитини даної категорії, на її подальший розвиток, навчання та соціалізацію мають різновиди художньопродуктивної діяльності на відповідних заняттях або під час проведення самостійної художньої діяльності.The article highlights the issue of involving preschoolers with reduced vision in artistic and productive activities as one of the means of support during the war. A scientific analysis of the degree of research of artistic and productive activity by specialists was carried out. It is indicated that this activity is a powerful tool for overcoming crisis situations in children with visual impairments. It has been specified that a colossal influence on the personality of a child of this category, on his further development, education and socialization have varieties of artistic and productive activities in the relevant classes or during independent artistic activities.ukхудожньо-продуктивна діяльністьдитина з порушеннями зорузасоби підтримкислабозорі дітиartistic and productive activitya child with visual impairmentsmeans of supportvisually impaired childrenХудожньо-продуктивна діяльність як засіб підтримки дошкільників з порушеннями зору під час війниArtistic and Productive Activity as a Means of Supporting Preschoolers with Visual Impairments During the WarArticle