Рябіченко ОлександраRiabichenko Oleksandra2023-10-032023-10-032023Рябіченко О. До питання освітньо-виховного впливу на дітей з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / О. Рябіченко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 251–256.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13878Публікація розглядає деякі аспекти освітньо-виховного впливу на дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в спеціальному закладі освіти. Підкреслено визначальну роль спеціального закладу освіти у процесі розвитку та соціалізації таких учнів. Виокремлено риси, які необхідно розвинути у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у процесі освітньо-виховного впливу. Зазначено, що значну роль у процесі розвитку дітей з порушеннями інтелектуального розвитку відіграє ставлення педагога та атмосфера на занятті.The publication considers some aspects of the educational impact on children with intellectual disabilities in a special educational institution. The determining role of a special educational institution in the process of development and socialization of such students is emphasized. Features that must be developed in children with intellectual development disorders in the process of educational influence are highlighted. It is noted that the attitude of the teacher and the atmosphere in the class play a significant role in the development of children with intellectual disabilities.ukосвітньо-виховний впливкорекційна роботаспеціальнийзаклад освітидіти з порушеннями інтелектуального розвиткурозвитокeducational influencecorrectional workspecial educational institutionchildren with intellectual disabilitiesdevelopmentДо питання освітньо-виховного впливу на дітей з порушеннями інтелектуального розвиткуOn the Issue of Educational Influence on Children with Intellectual Development DisabilityArticle