Остапенко Дарина АнатоліївнаOstapenko Daryna Anatoliivna2021-07-272021-07-272021Остапенко, Д. А. Трактування категорії «психолого-педагогічний супровід» дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / Д. А. Остапенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 227–232.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11149Авторкою статті висвітлено аналіз теоретико-методологічних засад трактування категорії супровід від загального до конкретного. Проаналізовані загальні й спеціальні психолого-педагогічні джерела трактування категорії «супровід». Спираючись на сучасні трактування супроводу вітчизняних науковців, авторкою надано узагальнене, власне розуміння «психолого-педагогічного супроводу» дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку.The author of the article highlights the analysis of theoretical and methodological principles of interpretation of the category of support from general to specific. The general and special psychological and pedagogical sources of interpretation of the category "support" are analyzed. Based on modern interpretations of the support of domestic scientists, the author provides a generalized, own understanding of "psychological and pedagogical support" of preschool children with intellectual disabilities.ukсупровідпсихолого-педагогічний супровіддіти дошкільного вікупорушення інтелектуального розвиткуsupportpsychological and pedagogical supportpreschool childrenintellectual disabilitiesТрактування категорії «психолого-педагогічний супровід» дошкільників з порушеннями інтелектуального розвиткуInterpretation of the Category of "Psychological and Pedagogical Support" of Preschoolers with Disabilities of Intellectual DevelopmentArticle