Василенко В. А.Vasylenko V. A.2019-11-142019-11-142008Василенко, В. А. Лінгвокреативні завдання як засіб реалізації дидактичних цілей на заняттях з української мови [Текст] / В. А. Василенко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 233–240.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7920У статті досліджується проблема формування навичок оформлення і вираження юридичної думки адекватно поняттю. Для комплексного і системного засвоєння студентами сучасної юридичної термінології автором розроблено творчо-пошукові завдання (вправи), виконання яких сприяє реалізації комплексу педагогічних і дидактичних цілей на заняттях з української мови, формуванню професійно-мовленнєвої особистості майбутніх фахівців юридичної галузі.The article deals with the research of the problem of skill formation and the expression of the judicial thought which should be adeguate to the term. For complex and systematic mastering of modern judicial terminology the author has worked out search-and-creative tasks, which help to achieve complex of teaching and didactic aims at the Ukrainian language lessons, form profession language individual of the future law specialists.ukоформлення і вираження юридичної думкиюридична термінологіятворчо-пошукові завданняпедагогічні і дидактичні ціліурок української мовипрофесійно-мовленнєва особистістьмайбутні фахівці юридичної галузіformation and the expression of the judicialjudicial terminologysearch-and-creative tasksteaching and didactic aimsUkrainian language lessonprofession language individualfuture law specialistsЛінгвокреативні завдання як засіб реалізації дидактичних цілей на заняттях з української мовиLinguistic Creative Tasks as a Means of Realization of Didactic Objectives in Ukrainian Language ClassesArticle