Казанжи Ірина ВолодимирівнаKazanzhy Iryna Volodymyrivna2019-10-182019-10-182008Казанжи, І. В. А. С. Макаренко про сутність виховного процесу й особистість вихователя [Текст] / І. В. Казанжи // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 122–127.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7723У статті розглядається про внесок А. С. Макаренка в розвиток теорії виховання, розглянуто закономірності, функції, методи виховання школярів, проаналізовано погляди видатного педагога на роль особистості вихователя у виховному процесі. Зроблено акцент на необхідності використання провідних постулатів педагога про вплив колективу на формування особистості вихованців, а також значення оволодіння вчителем педагогічною технікою.The article is devoted to A. S. Makarenko’s contribution to the development of the training theory. Main laws, functions and methods of bringing-up pupils are presented in the research. The views of outstanding teacher on the role of the educator’s personality in the educational process are analyzed here. There is accented on the necessity of using of the main teacher’s postulates about the collective’s influence on the forming of pupil’s personality and importance of the pedagogical technique for teacher.ukтеорії вихованняметоди виховання школярівособистість вихователявиховний процесвплив колективу на формування особистостіпедагогічна технікаtraining theorymethods of bringing-up pupilseducator’s personalityeducational processcollective’s influence on the forming of pupil’s personalitypedagogical techniqueА. С. Макаренко про сутність виховного процесу й особистість вихователяA. S. Makarenko About the Essence of Educational Process and Educator’s PersonalityArticle