Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-242017-04-241996Каленик, М. В. Аналогии в решении проблемных познавательных задач [Текст] / М. В. Каленик // Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчан-ня фізиці : матеріали міжнародного семінару. – Чернігів : ОІПКППО, 1996. – Ч. 2. – С. 75–77.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1731Розвитку творчих здібностей учнів на уроках фізики сприяє розв'язок проблемних пізнавальних завдань, результатом чого є введення істотних ознак компонентів змісту шкільного курсу фізики. Одним з прийомів розв'язку таких завдань є використання умовиводів за аналогією.Development of creative abilities of pupils at physics lessons contributes to the solution of problem of cognitive tasks, resulting in the introduction of the essential features of the components of the content of school physics course. One of the methods of solving such problems is the use of reasoning by analogy.ruаналогіїпізнавальні завданняістотні ознакикомпонентгіпотезаумовивідanalogycognitive tasksessential featurescomponenthypothesisdeductionАналогии в решении проблемных познавательных задачAnalogies in Solving Problem Cognitive TasksArticle